Unplugged Rotterdam

Unplugged

GuestKey voor Hotels

Rotterdam

De jonge ondernemers Willem Buissant en Lukas Godthelp hadden hun eerste Short Stay in Amsterdam. Nu een aantal jaar verder hebben ze een concept ontwikkeld voor de moderne reiziger.

Stadhotel Unplugged in het hart van Rotterdam kent een uitzonderlijk prettige en moderne guest journey. Door vooruitstrevende techniek te gebruiken is er meer tijd en aandacht voor de gast.

Na een enorme verbouwing aan het statige pand aan het Eendrachtsplein in Rotterdam in 2018 diende men nog aan te bellen bij de intercom. Nu in 2020 drukt de gast direct bij aankomst op een linkje dat hij of zij per mail heeft ontvangen en kan men direct de voordeur en de hotelkamer openen via de GuestKey webapp. Tijdens het verblijf in een van de urban design kamers, die van alle gemakken zijn voorzien, ervaart men technologie die garant staat voor een comfortabel en veilig verblijf.

We zijn 24hr open middels remote management. We hebben veel geautomatiseerd. Toch blijft persoonlijk contact heel belangrijk. Juist op de momenten dat de gast ons nodig heeft zijn wij bereikbaar en staan we voor ze klaar.

We zijn aangevangen met de QR scanner. In praktijk hebben we gemerkt dat dit niet altijd begrepen werd of dat het niet goed gebruikt werd. Daarom de stap naar de Webapp van GuestKey. Je kunt mensen inlichten. Het is een klik op de link en het werkt altijd.

Unplugged Rotterdam is nu nog geen onderdeel van een keten. We hebben wel de ambitie om meerdere Stadhotels als deze uit te rollen. Een stads hotel dat voor de veel reizende hotelbezoeker is. We geloven door goed met ruimte om te gaan en de juiste materialen ons te onderscheiden. Technology staat hierbij in een hoog vaandel.

Type Hotel
Stadshotel voor Leisure & Business

Aantal kamers
28

Plaats
Rotterdam, Nederland

Sinds wanneer maakt u gebruik van Hotek?
2018, Hotek was wel echt het “Go to” bedrijf. Stond bekend als “het bedrijf” als het gaat om Automatiseren. Ook andere gerenommeerde Hoteliers adviseerde om met Hotek samen te werken. Lukas komt van de Hotelschool in Den Haag. Nadat wij een Hotel hebben gehad in Amsterdam, in de Pijp, hebben we direct daarna Unplugged Rotterdam geopend.

Wij hebben al snel goed kunnen zien dat door te automatiseren we de gast ervaring kunnen verbeteren en tegelijk kunnen besparen. De laaste jaren hebben we goed in kaart gebracht waar de pijn punten zitten. Met GuestKey lossen we al onze uitdagingen op. De Functionaliteiten zijn optimaal. Het ziet er heel mooi uit en werkt goed. En zeker in de tijd met Covid-19, is GuestKey meer dan welkom in verband met de hygiëne.

Is er een integratie met een derde systeem?
Ja, met Mews

Waren er ook andere aanbieders betrokken tijdens de keuze voor het Hotel systeem?
Ja, maar de Prijs en Kwaliteit was bij Hotek beter. Ook vertrouwen en de 20 jaar ervaring vonden wij belangrijk. Maar misschien wel het meest belangrijke was de functionaliteit en service die we vandaag ervaren. We zijn klaar voor de toekomst met GuestKey.

Als u terug kijkt, hoe is het traject verlopen?
Tot nu toe heel goed. Met het vorige systeem was het bewaking op afstand. Moesten we mensen nog via de intercom binnen laten. Dat is nu ongelooflijk goed, veel beter. De gast is 100% in controle en wij hebben meer tijd voor andere dingen.

Wat ervaart u persoonlijk als grootse voordeel van dit systeem?
Remote control, is hiermee eigenlijk echt compleet. Met GuestKey voorkomen wij onnodig contact en we kunnen investeren in zaken die het verblijf nog meer verbeterd.

Zijn er nog overige producten die u van Hotek / BeDutch gebruikt?
Ja, diverse producten van BeDutch

Maakt de volgende zin af: Ik heb gekozen voor Hotek omdat
er in onze ogen geen enkel systeem is dat veiligheid en communicatie in 1 webapp laten samen komen. De naadloze integeratie werkt boven verwachting.